peter 31 schreef:ze groeien zeker heel rap, en de ontlasting zal je erbij moeten pakken
Ach ja, de kooi word dagelijks verschoond en hun badje nadat ze gezwommen hebben (Ze mogen twee keer per dag onder toezicht eventjes zwemmen.)
muskuslove schreef:Super schattig hoor! Wat een geluk ook dat het volgende week nog zulk lekker weer word. Hopelijk heb ik dan ook zulke leuke kleintjes. Je blijft er naar kijken zo grappig, lief en mooi!
Weet je trouwens wat voor kleur de ouders hadden? Ben erg benieuwd hoe ze gaan verkleuren...! Echte kleine verassingspakketjes

Het is geweldig om te zien hoe ze zwemmen. Eerst lijken ze niet te weten wat te doen en ineens beginnen die kopjes onder water te verdwijnen, en schieten ze door het water of drijven gewoon wat rond. Het is echt enorm lief.
De vader en twee van de vrouwtjes zijn 'gewoon' zwart-wit, en het derde vrouwtje is volledig wit. Ik vermoed dat Iris net als de witte moeder word. Dirk zal voornamelijk zwart zijn, met wit op de buik. Spetter en Bubba voornamelijk wit en enkel op de rug zwart.
Veel succes trouwens met jouw eendjes. Ik verwacht heel veel foto's.
kippenloverken schreef:brenda17 schreef:Pff.. nu nog eendjes.
Erg leuk maar véél te laat!!!
Ik denk dat hier ondertussen geen bomen meer staan

.
Ik snap wel dat Brenda er wat van zegt bij mensen zonder ervaring, maar ik broed nu toch al een aantal jaar, en ik weet dat ik de mogelijkheid heb dit tot een goed einde te brengen. Mijn zwarte zijdehoenders heb ik ook rond deze tijd van het jaar grootgebracht.