Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Swoentje
Berichten: 2260
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:50
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Sprang-Capelle

Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor Swoentje » 28 mar 2015 20:10

Kwam ik net tegen op marktplaats. Kip heeft eitjes uitgebroed, een ei is nog aan het uitkomen, maar stukje keukenrol eronder en op marktplaats. Kuikens mogen ook al nu weg, maar ook pas over een aantal weken. en 8 euro per kuiken... Ik vindt het nogal! en dan hier vlakbij ook nog. Heb bijna de neiging om er eens te gaan kijken... :evil:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/pluimvee/m913162728-zijdehoen-kuikens-3x.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Gebruikersavatar
sjoeke
Berichten: 2518
Lid geworden op: 03 jun 2010 19:35
Land: belgie
M/V: V
Locatie: kemzeke

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor sjoeke » 29 mar 2015 18:30

Tja ik ga je er niet van tegenhouden om eens te gaan kijken.De info op de advertentie is inderdaad krom,maar er staat wel bij dat ze nog onder de warmtelamp moeten.

Gebruikersavatar
diertjes
Berichten: 1119
Lid geworden op: 10 apr 2011 11:36
Land:
M/V: M

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor diertjes » 29 mar 2015 19:01

Ik vind het wel meevallen, volgensmij ligt dat wc papiertje gewoon in het nest en hebben ze de kloek er even afgedaan. De prijs vind ik ook belachelijk, maar hier in de buurt durven ze ook makkelijk het dubbele te vragen.

Gebruikersavatar
laikaschat99
Berichten: 3996
Lid geworden op: 23 sep 2010 19:45
Land: Belgie
M/V: V

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor laikaschat99 » 29 mar 2015 19:03

Zelfs even moet je een kloek er niet afhalen bij het moment van uitkomst, en al zeker niet om even foto's te gaan maken. Je wacht gewoon tot de kuikens allemaal eruit en droog zijn, en dan is er nog tijd genoeg om foto's te maken. Op één of twee dagen steekt zoiets toch niet?
Ik vind het sowieso cru om een kloek haar kuikens te gaan afpakken nadat ze er drie weken zo haar best voor gedaan heeft.

Swoentje
Berichten: 2260
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:50
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Sprang-Capelle

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor Swoentje » 29 mar 2015 19:44

Dat was mijn punt ook Laikaschat. Waarom laat je een kip dan broeden? Voor het geld dan in dit geval. Ik laat ze broeden omdat ik zo geniet van dat gekeutel met de kuikens. Tsja....ieder zijn meug natuurlijk...

diertjes schreef:Ik vind het wel meevallen, volgensmij ligt dat wc papiertje gewoon in het nest en hebben ze de kloek er even afgedaan. De prijs vind ik ook belachelijk, maar hier in de buurt durven ze ook makkelijk het dubbele te vragen.


Als op dat papiertje al twee kuikens uit het ei zijn gekomen en er een kip op heeft zitten broeden? Geloof me, dan ziet zo'n wit papiertje er echt heel anders uit ;)

kipkes
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2015 09:27
Land: nederland
M/V: V

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor kipkes » 07 apr 2015 16:11

Beste Swoentje,
Heb je die persoon zelf een berichtje gestuurd met hoe het zit??
Het valt allemaal wel mee hoor!
Misschien moet je die persoon even zelf persoonlijk dit zeggen en niet via een kipen forum?
Als ze maar goed zijn voor de kuikens toch? :?

kees1965
Berichten: 1724
Lid geworden op: 11 mei 2012 23:13
Land: nederland
M/V: M
Locatie: Veenendaal

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor kees1965 » 08 apr 2015 16:59

Is kipkes dezelfde persoon als die de kuikens aanbied?
1e bericht hier op forum en direct feedback :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Swoentje
Berichten: 2260
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:50
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Sprang-Capelle

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor Swoentje » 08 apr 2015 18:32

Zo te lezen wel :lol:

kipkes
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2015 09:27
Land: nederland
M/V: V

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor kipkes » 08 mei 2015 09:21

Nee ik ben niet de gene die de kuikens aanbied maar ken die mensen wel! En er zit een heel anders iets achter San er gespeculeerd word! Ik werd door iemand op dit forum hier op gewezen,

b_en_f
Berichten: 499
Lid geworden op: 12 apr 2011 10:43
Land: nl
M/V: V

Re: Hier een voorbeeld van hoe het niet moet....

Berichtdoor b_en_f » 08 mei 2015 12:11

@kipkes als jij weet hoe het zit vertel het dan !!

er zijn gewoon een aantal dingen die je niet waaronder een kip van de uitkomende eieren halen, zeker geen fotos ervan online zet want dan krijg je later mensen die zeggen zie je nou wel dat is helemaal niet erg


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten