Een heel leuk initiatief, afkomstig van de Lakenvelder- Vorwerk Club in Nederland: APK-KiP
We weten allemaal dat het tentoonstellen van onze dieren al langere tijd niet kan vanwege corona, maar ook de overvliegende vogelgriep.
Waar staat die APK-KiP voor? Nou, eigenlijk heel simpel: alle leden van een Nederlandse speciaalclub konden zich aanmelden, waarna er een rooster werd samengesteld, over een aantal weekends uitgespreid, en er een keurmeester aan huis komt.
Bij ons kwam keurmeester de heer Mario Griekspoor en we hebben op een voor mij zeer leerzame wijze onze Bielefelders besproken. Ape-trots ben ik natuurlijk op de drie F-jes ,voor één haan en twee hennen.
Super leuk en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ook als volgend jaar de shows weer wel door kunnen gaan.
Het forum heeft een flinke update gehad en is overgezet naar een snellere server.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
APK-KiP
- Redshibaman
- 9
- Land: Nederland
- M/V: M
- Contacteer:
- Kip La La
- Moderator
- 14
- Land: Nederland
- M/V: V
Re: APK-KiP
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Fijn om iets positiefs te horen, een geweldig initiatief.
Fijn om iets positiefs te horen, een geweldig initiatief.
- lnge
- Moderator
- 20
- Land: nederland
Leuk!
Gefeliciteerd, ze zijn ook wel heel mooi!
Gefeliciteerd, ze zijn ook wel heel mooi!
Leuk initiatief in deze tijd! En uiteraard gefeliciteerd!
- jantien
- 20
Wat een goed initiatief
En die kleuren ben ik echt gek op, bij mij heeft een haan met zulke kleuren ( was weliswaar een geen ras) heel lang gelukkig geleefd , prachtidee.
Gefelicteerd met de resultaten en een leuke foto
En die kleuren ben ik echt gek op, bij mij heeft een haan met zulke kleuren ( was weliswaar een geen ras) heel lang gelukkig geleefd , prachtidee.
Gefelicteerd met de resultaten en een leuke foto
- tuff cookie
- 15
Een heel leuk en positief initiatief !
Mooie foto's van prachtige dieren, zeker iets om trots op te zijn !
Mooie foto's van prachtige dieren, zeker iets om trots op te zijn !