hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Gebruikersavatar
iris1199
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 apr 2012 15:45
Land: nederland
M/V: V

hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor iris1199 » 11 apr 2012 20:21

dit zijn mijn cavia's:
Bruintje : http://www.mijnalbum.nl/Album=T8K6SNHD
foxy: http://www.mijnalbum.nl/Album=T8K6SNHD


ps. het zijn beertjes
x-iris-x

Gebruikersavatar
viefpief
Berichten: 8226
Lid geworden op: 13 jan 2012 18:20
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Betuwe

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor viefpief » 11 apr 2012 21:06

Dit is Dropje
Afbeelding

Hij is al ruim 7 jaar oud en een taaie knul.

Nog eentje dan
Afbeelding
Hij heeft zo'n gek "hang-oogje"
Laatst gewijzigd door viefpief op 11 apr 2012 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
iris1199
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 apr 2012 15:45
Land: nederland
M/V: V

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor iris1199 » 11 apr 2012 21:36

die is echt schattiiigggg!!! wat een poepie! :duimop: :lol: :lol: :-D

Gebruikersavatar
viefpief
Berichten: 8226
Lid geworden op: 13 jan 2012 18:20
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Betuwe

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor viefpief » 11 apr 2012 21:39

Ja ik vind die paar grijze snorhaartjes vooral heel aandoenlijk. 't Is echt een oudje ;) Hij is ook heel rustig en mak en snel blij te maken. Hij neemt ieder blaadje witlof knorrend aan en vind het ook heel lekker als ik hem een warm badje geef en daarna droogföhn. Je ziet hem dan echt relaxen en gaat zelfs expres onder de warme straal van de kraan staan. En als ik hem dan droogföhn gaat ie heel schattig half op zijn zij liggen zodat ik bij zijn buikje kan :gutgut:

Gebruikersavatar
iris1199
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 apr 2012 15:45
Land: nederland
M/V: V

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor iris1199 » 11 apr 2012 23:04

ja dat is schattig, echt een leuke tamme caaf.



x-iris-x

Gebruikersavatar
MIC
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10 mei 2007 00:47
Land:
M/V: V
Locatie: antwerpen

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor MIC » 11 apr 2012 23:06

Viefpief kan je PLEASE je foto plaatsen in formaat 640 x 480 ik zat al 10 min te gapen naar die kat ...

Dropje is een schat, een mooi rond kopje en neus in de lucht gericht omdat de oogjes het laten weten ( door staar) Oudjes zijn vreselijk aandoenlijk met hun melkoogjes, de grijze haartjes, de kromme nageltjes ... hun rust die veel vertrouwelijk uitstraalt. Moest ik dichter wonen zou deze schattige opa onmiddellijk bij mij mogen intrekken en nog rustig zijn babbeltje kunnen doen met mijn bende.
Je ziet hem dan echt relaxen en gaat zelfs expres onder de warme straal van de kraan staan

Dit vertaal je wel foutief, een cavia zal steeds naar voor stappen naar de randen ... ik kan me niet voorstellen dat water uit de warme kraan gezond kan zijn voor hem, dat is veel "Te heet"; ik vraag me af hoe dikwijls je hem wast en welke shampo je gebruikt.

En natuurmijk zijn Bruintje en Foxy de borstel, leuke caafjes !
Al mijn cavia's kan je bewonderen in mijn topics "mijn cavia's en hun verhaal"

Gebruikersavatar
viefpief
Berichten: 8226
Lid geworden op: 13 jan 2012 18:20
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Betuwe

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor viefpief » 11 apr 2012 23:37

MIC schreef:Viefpief kan je PLEASE je foto plaatsen in formaat 640 x 480 ik zat al 10 min te gapen naar die kat ...

Dropje is een schat, een mooi rond kopje en neus in de lucht gericht omdat de oogjes het laten weten ( door staar) Oudjes zijn vreselijk aandoenlijk met hun melkoogjes, de grijze haartjes, de kromme nageltjes ... hun rust die veel vertrouwelijk uitstraalt. Moest ik dichter wonen zou deze schattige opa onmiddellijk bij mij mogen intrekken en nog rustig zijn babbeltje kunnen doen met mijn bende.
Je ziet hem dan echt relaxen en gaat zelfs expres onder de warme straal van de kraan staan

Dit vertaal je wel foutief, een cavia zal steeds naar voor stappen naar de randen ... ik kan me niet voorstellen dat water uit de warme kraan gezond kan zijn voor hem, dat is veel "Te heet"; ik vraag me af hoe dikwijls je hem wast en welke shampo je gebruikt.

En natuurmijk zijn Bruintje en Foxy de borstel, leuke caafjes !
Al mijn cavia's kan je bewonderen in mijn topics "mijn cavia's en hun verhaal"


Ik vind het zelf ongelofelijk maar hij blijft er gewoon echt onder zitten. En ik stel de kraan uiteraard af dat het lekker lauwwarm is, ik ben niet gek. Ik was hem eens in de 3 weken ongeveer denk ik, en gebruik geen shampoo. Het is gewoon even afspoelen en bezig zijn met hem. En je zou hem mogen hebben, hoewel ik hem superleuk vind gun ik het hem natuurlijk ook om met andere caafjes te lopen. Hij had 3 vriendinnen waar die gewoon mee in 1 hok kon omdat zijn testosteron een beetje op is (denk ik) en hij er toch niet meer op ging. Helaas zijn die 3 allemaal in 1 jaar overleden en wil ik liever geen nieuwe cavia's aanschaffen. Ik zou kunnen kijken voor oude cavia's. Hoewel hij het merkwaardig goed doet in zijn eentje, en ik hem plenty of aandacht geef (hij is erg relaxed en gezellig op schoot) is het natuurlijk niet goed.
Hij is heel sociaal, heeft met zowel mannetjes als vrouwtjes gelopen en is met zijn leeftijd natuurlijk geen herrieschopper meer. Met goed weer gaat hij ook lekker naar buiten in de ren op het gras, wat gepaard gaat met luid geknor :gulzig:
Heb even naar jouw topics gekeken. Geweldig wat je allemaal doet :duimop: en het is natuurlijk niet mis om er zo veel te hebben die allemaal staan te trappelen als je aan komt lopen :gutgut:

Gebruikersavatar
bolliebollien
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 jun 2011 17:40
Land: bel
M/V: V

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor bolliebollien » 12 apr 2012 00:43

AfbeeldingHoops en yoyo, de donkere is hoops het vrouwke en de lichte is yoyo een gecasstreerd manneke
Afbeelding onze yoyo
Afbeeldingonze zorro, is de kleine van hoops, zorro is een manneke!
Had er nog twee ziggy en zero, die zijn spijtig genoeg op jonge leeftijd gestorven, waren nog geen jaar oud, heb er foto's van maar mss dom om op de site te zetten omdat ze in de dierenhemel zitten, waren ook nog kids van hoopske!

Gebruikersavatar
bolliebollien
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 jun 2011 17:40
Land: bel
M/V: V

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor bolliebollien » 12 apr 2012 00:46

iris1199 schreef:dit zijn mijn cavia's:
Bruintje : http://www.mijnalbum.nl/Album=T8K6SNHD
foxy: http://www.mijnalbum.nl/Album=T8K6SNHD


ps. het zijn beertjes
x-iris-x

hele mooi caafjes, wist niet dat beertjes samen konden, ik heb twee caafjes ene die buiten zit met nog een cavia eentje binnen, ik kan de mannekes niet bij elkaar zetten omdat ze dan vechten! spijtig daardoor ééntje binnen!

Gebruikersavatar
bolliebollien
Berichten: 770
Lid geworden op: 10 jun 2011 17:40
Land: bel
M/V: V

Re: hoe zien jouw cavia's eruit??? laat ze zien!!

Berichtdoor bolliebollien » 12 apr 2012 00:48

viefpief schreef:Dit is Dropje
Afbeelding

Hij is al ruim 7 jaar oud en een taaie knul.

Nog eentje dan
Afbeelding
Hij heeft zo'n gek "hang-oogje"

oh ne dropje wat een schattige naam, en wat blinkt zijn of haar pelske!
Ik ben verzot op cavia's zijn zo leuke beesten, die van ons hebben een duplex kot en ze mogen in gans de tuin rond huppelen, zo lieffffffffffffff om te zien!
Ze lopen niet weg, en komen altijd terug naar hun kotje kei schattig om te zien!


Terug naar “Cavia's”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten