Heb zonet even opgemeten hoe hoog we het gaaswerk hier hebben.
Nu dat valt tegen, het komt op 1.20cm.
Veel te laag voor een nubische geit.
De geit zal er wel niet komen, mijn man heeft de extra paaltjes met stroomdraad er weg gehaald toen bleek dat de laatste geit geen zin in uitbreken had.
Het forum heeft een flinke update gehad en is overgezet naar een snellere server.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
nubische geit
- magreth rozenveld
- 18
- Land:
- M/V: V
-
- 17
- Land:
- M/V: V
zegt mijn vader ook altijd wij hadden (toen was ik er nog niet) heleboel beesten voliere met alles en nog wat er in de geiten ontsnapte elke keer en konden we ze weer bij de buren op halenAljo schreef:mij is altijd gezegd...."wil je leren vloeken"moet je geiten nemen...
wij hebben nu 3 nubische en 3 dwerggeiten..... en al meerdere keren konden we aan het werk.....
maar goed dat is met alle dieren zo.... de eenden, zijn kort gewiekt(kort geknipt aan 1 vleugel) maar hoe ze het doen geen idee maar ze zijn geregeld te vinden in een ander deel van de tuin....