Goedenavond,
Geruime tijd zijn de huidige kippen en nieuwe kuikens overdag samen in de tuin. Ze zien elkaar wel en scharrelen in eigen groepjes door de tuin. 's Avonds komen de kuikens altijd zelf naar binnen en gaan zitten op de rand van bank net achter mij. Daarna breng ik ze naar het binnenhok waar ze op een plank op een verhoging gaan slapen.
Maarrrrrr vanavond rond 22:00 uur heb ik de kuikens (10 weken) op stok in het nachthok gezet en de andere drie dames zijn 'erbij' gaan zitten wel met zo'n 15cm er tussen als in twee groepjes.
Op de nacht camera kan ik de kuikens net niet zien zitten op de stok, soms wat veren. Dit is net een doodhoekje. Zal morgen de camera anders positioneren. De andere drie zitten nog waar ze altijd zitten.
Heeeeel spannend vind ik het! Iemand geruststellende woorden?
Het forum heeft een flinke update gehad en is overgezet naar een snellere server.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.