Wayandotte Columbia

Ziekten, ongedierte, verwondingen en de rui.
Ook nagels/sporen/snavel/kammen/vleugels etc
Gebruikersavatar
Trea
Gebanned
Berichten: 5348
Lid geworden op: 07 sep 2014 18:50
Land: Nederland
M/V: V

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Trea » 27 aug 2017 10:19

Goh, wat een hoop narigheid, ik leef met je mee. :roos:
Heb je inmiddels al contact gehad met die boer in lochum? Want het klinkt toch wel alsof hij kuikens heeft verkocht die niet gezond waren of dat de kuikens veel stress hebben gehad bij het vervoer. Ik ga er in ieder geval van uit dat het hok en het kuikenvoer in orde is.

Ik heb 3 jaar geleden zelf ook een paar kuikens gehad die plotseling doodgingen. Daarna ben ik veel gaan lezen omdat ik dat niet nog eens mee wilde maken. Van de hobbyhouder waar ik mijn kuikens vandaan had kreeg ik nieuwe kuikens. En heb hem meteen ook een heleboel vragen gesteld.

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11784
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor jantien » 27 aug 2017 21:01

Triest dat je zo meegaat met wat die kippenboer je vertelde.
Ik dacht je haar wilde redden.....
Tja een kippenleven kost niet zoveel, wat is het ook waard, volgende dan maar.... :roll:

Zyvara
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 aug 2017 16:11
Land: Nederland
M/V: M

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Zyvara » 27 aug 2017 23:31

Tsjahhh...zo gaat dat hè op een boerderij....maar jij hebt mooie kippies gefilmd toppie-yoppie...zie dat je in mijn omgeving woont, das makkelijk zaken doen...zag mooi krielen die ik wel wil kopen van je...

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11784
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor jantien » 27 aug 2017 23:38

Mijn kippen kunnen gerust ademhalen, jij zou er bij mijn echt niet eentje mogen kopen als ik dat uberhaupt al deed.....

Jij lijkt mij ook wel een hele troll na jouw laatste gezegde trouwens :frons: ...waarschijnlijk beter geen woord meer aan vuil maken :mrnono:

Kippenkweker257
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 aug 2017 10:15
Land: Nederland
M/V: M

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Kippenkweker257 » 28 aug 2017 09:58

Goed zo Jantien, helemaal met je eens.
Eigenlijk is ze geen kip waard :roll:

Gebruikersavatar
Trea
Gebanned
Berichten: 5348
Lid geworden op: 07 sep 2014 18:50
Land: Nederland
M/V: V

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Trea » 28 aug 2017 18:56

:offtopic:
Dat mensen geen kippen willen verkopen aan forumleden die andere ideeën hebben over het houden van kippen is hun goed recht. Maar om die dan meteen voor troll uit te maken gaat wel erg ver.

Leuk dat sommige mensen andere forumleden complimenten maken dat ze mooie dieren hebben. Toch :?:

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19181
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Isabel » 28 aug 2017 19:29

Trol (mv.: trollen) in een internetomgeving
is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd ininternetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2] Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.
Bron: Wikipedia


Als ik dit zo lees en dan kijk naar de reactie van Zyvara... :roll:

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11784
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor jantien » 28 aug 2017 20:16

Isabel schreef:Trol (mv.: trollen) in een internetomgeving
is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd ininternetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2] Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.
Bron: Wikipedia


Als ik dit zo lees en dan kijk naar de reactie van Zyvara... :roll:


Met dank Isabel, dit was nou precies mijn reactie ook en op mijn achterhoofd ben ik nog steeds niet gevallen ;) :duimop:

Zyvara
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 aug 2017 16:11
Land: Nederland
M/V: M

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Zyvara » 28 aug 2017 23:20

Waarom deze reactie Isabel ??

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19181
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: Wayandotte Columbia

Berichtdoor Isabel » 29 aug 2017 05:33

Als je dat na welgeteld 8 geplaatste berichten op dit forum als nieuw lid nog niet weet, dan zou ik de reacties van de medeforummers op jouw berichten nog eens goed lezen.


Terug naar “Kippenziekten, verwondingen, ongedierte rui etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten